dimecres, 22 de setembre del 2021

Lletra de Llença't al plurilingüisme!

Llença't al plurilingüisme! 


Sento idiomes diferents

però de cop no ho semblen tant 

la curiositat em pica 

i m'aturo a escoltar. 

Cada dia un xic més 

sembla que els vaig entenent 

són paraules, són idees 

que se'm fiquen a la ment. 

El meu cap ja s'obre al món 

ara no em puc aturar 

vull saber què és això d'Euromania. 


Llença’t, a conèixer idiomes 

a conèixer món 

cada vegada els vas entenent millor 

i et diuen que pensis 

que el plurilingüisme és fonamental 

que t’obre les portes cap a la diversitat. 


Set idiomes diferents 

però de cop no ho semblen tant 

de la mateixa família 

com cosins o com germans. 

Català, occità i francès, 

castellà i romanès, 

que no ens falti l'italià 

i, és clar, tampoc el portuguès. 

El meu cap s'ha obert al món 

ara no em vull aturar 

necessito saber més d'Euromania.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.